FAQ
Jak to działa?
Jak to działa krok po kroku
- Przygotowujemy wstępną ofertę usług turystycznych, jakie możemy zarezerwować we wskazanym przez Państwa kierunku podróży.
- Rezerwujemy pierwszą usługę turystyczną – np. przelot, za którą dokonują Państwo wpłaty.
- Przesyłamy Państwu bilet lub voucher.
Jeśli chcą Państwo być objęci ochroną wynikającą z gwarancji ubezpieczeniowej jaką mamy wykupioną na wypadek niewypłacalności w TU Europa S.A. w ciągu 24 godzin musimy dla Państwa zarezerwować kolejną lub kolejne usługi dotyczące tej samej podróży.
- Dokonują Państwo wyboru drugiej i kolejnych usług spośród zaproponowanych przez nas wariantów – np. wyboru hotelu, wycieczki fakultatywnej, transferu itd.
- Rezerwujemy kolejne usługi i przesyłamy Państwu bilety lub vouchery. Każda usługa objęta jest oddzielną umową.
W ten sposób powstaje Państwa podróż, według przepisów ustawy z dn.24.11.2017 (Dz.U. 2017 poz.2361)klasyfikowana jako połączone usługi turystyczne.
Otrzymują Państwo od nas komplet dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia wymarzonych wakacji, a także zbiór informacji o poszczególnych elementach podróży (opisy kraju, opisy hoteli, szczegółowy program wycieczek fakultatywnych). Oprócz tego szczegółowe informacje dotyczące miejsca i orientacyjne godziny spotkań przy transferach, wycieczkach itd. Każdy bilet lub voucher posiada także informację o organizatorze usługi turystycznej oraz bezpośredni kontakt do organizatora. W przypadku jakichkolwiek reklamacji kontaktują się Państwo bezpośrednio z organizatorem. W sytuacjach awaryjnych wynikających z zawartych umów mogą też Państwo uzyskać pomoc z naszej strony 24 godziny na dobę.